Lördag och som vanligt regn..........11år tillsammans.....

I går fick Terese den berömda baconsprutan, tydligen har hon klarat sig från div biverkningar. Lite ont i armen på kvällen hade hon inget annat.


Daniel kom även hit igår och ska vara här tills på söndag.

Sami och jag skjutsade dom till T´s farmor som ville gratulera henne på födelsedagen. Sami och jag passade på att besöka Liljeholmens nya köpcentrum under tiden, va fint det var där. Dit kommer jag åka flera gånger.

Just nu sitter/ligger Terese och sover i soffan, hon var uppe redan vid 7 för ett jobbpass i Västertorps hallen. Direkt när hon kom hem gick hon ut med hunden så det är HELT OK att hon sover just nu.

I dag ska vi försöka åka till återvinnings centralen med massor av skräp, vi behöver göra det så vi kommer in i vårat förråd.

Min kära man ligger fortfarande och sover, även han är värd att få sova idag. Så mycket som han har jobbat den senaste tiden.

I dag är det även 11 år sedan jag och Sami träffades på Patricia (fjolljollan)!

Nej nu ska jag strycka julgardinerna som ska upp i köket. Jag köpte jättefina panelgardiner på City Gross i går. Jag putsade av fönstren i vardagsrummet och satte upp nya gardiner där. Tyvärr började det regna så köket fick vänta tills idag.



Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis till 11 år =)

Vi har varit tillsammans i 12, 13 nästa

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0