Fredagsmys........

Även i går blev det sent för Sami på jobbet, han kom hem 20.30. Lite tidigare en i tisdags.

I dag är det sista dagen för Terese på praktiken för den här gången. Jag bakade en äppelkaka som hon fick ta med sig till killarna. Hon skickade ett sms och hälsade att dom tyckte den var jättegod.

I morgon ska vi eventuellt åka till Botkyrka motorstadion, kan bli kul eftersom solen skulle visa sig.

På söndag ska vi skjutsa mamma och pappa till Birkaterminalen, pappa ville åka på en kryssning. Det tycker jag är bra, att dom kan åka iväg bara så där och få koppla av lite.

Nästa söndag kommer min svärfar från Finland hit över dagen, hans båt kommer in på morgonen sen går den igen på kvällen. Tydligen ska hans fru åka med den här gången, jag har bara träffat henne 2 gånger på 11 år.

I helgen måste vi även försöka komma på vad vi ska köpa till Terese som fyller 17 år på tisdag.........just nu har jag ingen aning. Hon vill ha verktyg säger hon eller riktiga verkstads handskar. Vi får väl se vad det blir för något.Trött som sjutton är jag, fast jag har sovit nästan hela natten.

Terese hade fått ett jättefint verktygsset från sin praktik plats, dom var jättenöjda med henne. Dom sa att hon var den bästa praktikant dom haft.  Hon måste brås på sin mamma.......

Just nu sitter vi hela familjen i soffan med en varsin laptop i knät och samtidigt kollar på tv......

Om en stund börjar Idol sen kommer min nya favorit serie Flashforward, den är sååå bra. I morgon börjar Robinson igen.

Kommentarer
Postat av: camilla

De där kryssningarna låter trevliga som dina föräldrar avr på, läser om dem ibland...

2009-11-25 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0