Studenten och Turkiet

Nu är Carros student över och Terese har landat i Turkiet.


Gårdagen började med uppstigning 06.30. Efter frukost och fika så började jag att garnera smörgåstårtorna. Det tog sin lilla tid. Sami skjutsade Carro till skolan eftersom hon skulle på chanpagnefrukost.
När han kom hem klippte han gräsmattan.

Mamma och pappa kom hit och åkte till skolan med oss.

När det var dags för utspring så såg man ju Carro på en gång, hon kom FÖRST och sprutade champagne.........



Hon hittade oss ganska snabbt





Kramkalas med familjen och vänner.

Efter en stund skulle det åkas flak


Vi andra åkte hem med bilarna medans Carro och kompisar åkte runt lite i Hässelby.
Väl hemma högg vi in på smörgåstårtorna i väntan på huvudpersonen.


Efter ett telefonsamtal med Carro talade hon om att dom hoppade på tunnelbanan i Brommaplan och skulle vara hemma om 20 minuter............eller inte......

Hem kom dom till slut


LIte sliten men glad


Väldigt mycket fina presenter, pengar och presentkort fick hon.
Lite senare kom det ännu mera kompisar som hon senare på kvällen gick på krogen med.

Sami Terese och jag kom i säng vid 12 tiden, klockan ringde vid 03.30 eftersom Terese skulle vara på skolgården klockan 4.

Terese skickade ett sms till mig klockan 06.30 och skrev att dom precis skulle gå på planet då.
11.30 kom det ett nytt sms att dom hade kommit fram. Så nu är min "lilla" tjej i Turkiet.

Jag gick en liten runda med hunden tillsammans med grannarna som sedan följde med hit och åt lite lunch.

Jag ska lägga mig på soffan en stund nu och vila, det börjar kännas ordentligt i kroppen.

Återigen GRATTIS Carro!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ett stort Grattis till Carro på studentdagen!

Kan du tänka dig Anette att våra tjejer börjar bli så stora, inte sant. Satt och titta på gamla kort för en liten stund och hittade kort på Terese från BB när jag var och hälsade på... Så liten... Usch vad tiden går!

Nästa år är det Jessicas tur och du jag blir ..... år usch kan inte ens skriva det...

Kram Susanne

2009-05-30 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0