Regnig söndag

I fredags åkte vi ju ut till Rullebo där svärmor har sin husvagn. Vi började med att plocka ut alla grejer som skulle vara i förtältet, det var ju en hel delsaker men fint blev det i allafall. Sami och jag tog bilen upp till Sköndals centrum och beställde pizzor till oss.

Sami gick över till "grannarna"  och drack lite öl och kollade på hockey´n, Terese och jag satt och spelade kort. Det är inte kul att spela med/mot henne för hon vinner hela tiden.
Vi blev överlyckliga när det började regna, det finns inge mysigare än att vara i husvagnen när det regnar.

Nu var det ju bara ett problem för mig, jag hade glömt mina "sovtabletter" hemma så det blev bara 2 1/2 timmes sömn för mig den natten.

Svärmor och hennes sambo kom på förmiddagen. Terese bestämde med sina kompisar där ute att hon skulle sova kvar en natt till och så fick det bli.

När vi kom hem hade Carro städat och fixat efter sin grillfest. Huset stod kvar och allt var helt, jag har sett lite foton från festen och det verkar som dom hade väldigt kul.

Om en lite stund ska vi åka och hämta Terese.

Pappa tjatade sig hem från sjukhuset i fredags, läkaren har skickat en remiss till hemsjukvården. Det är ju jättebra, man mår ju trots all mycket bättre hemma.


Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ylva

En naken man i köket... det var nog en lyckad fest!

:)

2009-05-11 @ 13:22:48
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0