Nu är det nedräkning

Nu är det inte många dagar kvar till Carros STUDENT 

Det är inte heller många dagar kvar till Terese åker till TURKIET !

Det börjar bli mycket nu, ikväll ska jag på styrelsemöte. Jag måste hinna åka och handla om en stund. Just nu sitter jag och pratar med en kompis i telefon.

I går fixade jag i ordning hallen nere, hunden har ju dragit in MASSOR med fin fin fin sand.

Carro städade duschrummet nere och hon passade även på att tvätta lite, BRA DÄR...TACK!!!!!

Carro håller på med en helrenovering nu, igår fixade hon naglarna, blev jättesnyggt. I dag ska hon klippa sig och färga håret tror jag. Hon kommer att bli SÅ fin på STUDENTEN med sin snygga klänning och dom nya otroligt snygga skorna.

Terese är just nu på orientering med skolan, hon skickade precis ett sms där hon skrev att hon tycker att det är tråkigt.

Nu ska duschen få ett besök av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0