Måndag 4 maj

I natt sov jag riktigt bra för första gången på länge. Vaknade när mamma ringde, pratade med henne under tiden jag käkade frukost och drack mitt kaffe.

Vädret har varit lite till och från idag, det regnade i morse men nu skiner solen. Jag har märkt att det behövs lite regn nu för gräsmattan börjar spricka. Vi vattnade iof i lördags men det behövs mer.

I dag tog Sami hojen till jobbet, dom ska ha nyinvigning av butiken och dom har byggt om. Partytält och krovgrillning skulle det också va.

Carro är i skolan och Terese på praktiken.

Efter promenaden med Zita på dagen åkte jag ner till OKQ8 och köpte frimärken så nu har jag postat alla inbjudningar till Carros student.

När Terese kommer hem ska vi nog åka till Polisen i Flemmingsberg, hon måste få sitt pass fixat eftersom hon åker till Turkiet den 30 maj. Måste ju erkänna att jag är lite avis...

Nu är det verkligen dags för mig att plugga det sista i teorin för jag kan när som helst boka till för skrivning och uppkörning!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0