Grattis pappa !!!!!

Oj oj oj jag har inte skrivit på några dagar. Får väl göra någon typ av sammanfattning nu då.

Den här veckan är Terese hos sin pappa, hon har varit här lite då och då under veckan. I onsdags var det föräldramöte om klassens Turkietresa, dom åker ju den 30 maj.

Carro har också varit hos sin pappa några dagar den här veckan. För tillfället är hon genomförkyld.

I måndags var pappa på SÖS för strålning mot smärtan, mamma säger att där dom strålade så känns det ganska bra men nu gör det tydligen jätteon vid revbenen.

I dag fyller även min älskade pappa 66 år, vi ska dit i eftermiddag på "kalas" och äta lite paj.

För ett bra tag sedan så skickade Carro ut inbjudan till sin studentmottagning till släkt och vänner där hon skrev att svar skulle lämnas senast idag 15 maj på antingen hennes mailadress, mobilnummer eller hemtelefonen. Det är väldigt dålig uppslutning med svar, lite tråkigt tycker jag.

Om en stund ska jag hoppa på moppen och åka till SKHLM och köpa present till pappa och handla mat.

Hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vi har redan osat. Vi kommer!!

2009-05-18 @ 14:23:06
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0