Utredning och möte

Den här veckan har varit fruktansvärd så här långt. Jag har ju tillbringat måndag och tisdag i Farsta på utredning via  Försäkringskassan. I går träffade jag först en läkare som knappt visste vad han skulle fråga och hur han skulle undersöka. Hela tiden frågade han sig själv: Vad ska jag göra nu?       Kul kille.

Efter honom träffade jag en arbetsterapeut , där fick jag göra olika övningar tex plocka ner grejer från hyllor och lägga i plastbackar. Sen fick jag sätta mig vid dator och skriva "fakturor".

I dag träffade jag först en socionom, jag hade behövt min man där som tolk för han pratade så dålig svenska (han var finsk) han ställde massor med konstiga frågor tex hur våran ekonomi är, hur mina föräldrars ekonomi är......å vad fan har mina föräldrars ekonomi med min sjukdom att göra?!

Den sista jag träffade i dag var sjukgymnasten, där skulle jag gå en sträcka fram och tillbaka på tid, gå upp och ner i trappan, upp och ner på en stepupbräda, sitta på en stol och resa mig upp under en minut. Sen var det flera andra övningar som var väldigt statiska som jag inte gjorde för jag vet att jag skulle få så jävla ont.

I morgon ska jag träffa psykologen sen är det socionomen igen efter det ska läkaren lämna sitt och gruppens utlåtande.

Nu på kvällen vart jag tvungen att springa iväg på ett möte som jag tyvär inte kan berätta om här just nu.

Jo innan mötet så körde jag/vi och hämtade Carro på jobbet, sen tog jag en sväng upp till mamma och pappa.

Nu är det dags för sängen eftersom jag ska vara i Farsta klockan 9.00 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0