Svärmor är här

I dag gick jag och min granne en lite längre promenad med hunden. Vi gick till våra barns skola fram och tillbaka, riktigt skönt.
När jag kom hem igen så ringde svärmor och talade om att hon satt på tunnelbanan på väg hit. Så för min del var det bara att ta min "dramaten" och bege mig mot Skärholmen.

Mötte henne där och vi gick in på Kvantum och handlade. Tog även en tur in på bolaget och köpte lite vin och så var jag så snäll att jag köpte öl till min kära man.

Vägen hem var riktigt jobbig och tung.
Väl hemma så fikade vi och Terese kom förbi en snabbis och kollade på presenten som hon hade fått av Seija.

Nu sitter vi och kollar på Let´s Dance.
Just nu känner jag verkligen av veckan i Farsta, fy fan vad ont jag har. Det känns som det är nåt i nedre ryggen som sitter löst/snett, det stålar ner i benen. Jag har så ont så jag mår illa. Hoppas verkligen att det går över tills i morgon, eftersom svärmor har  bestämt att vi ska gå runt i SKHLM och kolla i affärer.

Nu ska jag återgå till min familj.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0