Nu är det mycket...

Min kära svärmor har ju spenderat hela helgen här hos oss. Det är riktigt kul att ha henne här, hon är rolig. I går efter frukosten och fikat skjutsade vi hem henne till Sigtuna. Sen åkte vi vidare till Arlandastad, jag sprang in och köpte 2 tröjor till min bror. Vi åkte vidare till Rosersberg för att fira min bror som fyller år i morgon. Det blev det fika och en trevlig pratstund. Min svägerska Jana har börjat med scrappbooking, hon visade ett album som hon höll på med det var verkligen jättefint.

Innan vi åkte hem fick jag ett telefon samtal om att det skulle bli ett nytt föräldramöte kl 19 så det var bara till att åka hem.

När vi kom hem efter mötet var Carro hemma, hon hade haft "kalas" hemma hos sin pappa.
Som vanligt somnade hon på soffan och låg och sparkade mig i sömnen. Hon måste gilla soffan mycket.

Konstitueringsmötet som vi i styrelsen skulle ha i morgon är i flyttat tills i kväll, och på onsdag blir det ytterliggare ett nytt föräldramöte. Mycket möten blir det nu................inte roligt.

I morgon ska mamma och pappa till sjukhuset, pappa ska få svar på röntgen och dom senaste proverna. Usch det är nervöst.

Nu ska jag strax ta en promenad med hunden innan det är dags att fixa maten. Sami skulle jobba över ett par timmar. Carro har träning efter jobbet det har även Terese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0