Lördag

I morse vart det uppstigning klockan 9. Jag vaknade av att svärmor låg nere i Terese´s rum och pratade med hunden.

Till frukost blev vi serverade kareliska piroger med äggsmör, riktigt gott.
När vi hade duschat och gjort oss klara gick vi till SKHLM. Terese var snäll och kom dit så jag fick lite sällskap. Vi gick runt i några timmar och kollade, svärmor shoppade loss en hel del.

När vi handlat klart så kom min älskade man och hämtade oss. Efter att ha släppt av oss hemma så skjutsade han hem Terese till hennes pappa.

Nu står potatisgratängen i ugnen och rostbiffen ligger i marinad.

Under tiden vi var i SKHLM så passade Sami på att ta årets första tur med hojen. Det blev en runda på Singelbulten, han är jätteglad nu.

I kväll blir det förmodligen ett på cider och en bastu, kanske tittar vi på Robinson vi får se.

I morgon ska vi skjutsa hem svärmor och sen kanske vi tar en sväng förbi brorsan om han är hemma. Vi måste ju gratta honom eftersom han fyller år den 24/3 och vi kan inte åka dit för jag har styrelsemöte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0