Jävla huvudvärk

Somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk. Det sitter fortfarande i och jag har varit så slarvig och inte hämtat ut mina migräntabletter, så jag får nog skylla mig själv skulle jag tro. I dag hade jag verkligen behövt dom. Får se om vi åker till apoteket efter middagen och hämtar ut dom.

Ringde till Manpower för en stund sedan för jag ville veta vilka tider det är som gäller på mån-ons nästa vecka. På lappen står det bara 16/3 8.30 - 18/3 eftermiddag, det kunder ju vara kul att veta om jag ska ha med mig mat mm. Dom hade inte direkt nån koll det hade inte FK heller för den delen. Får se om jag kan få nåt bättre svar i morgon. Det börjar ju redan nu likna farsen med Alfta Rehab Center från förra hösten.

Nu har det snöat här i snart 2 dygn mer eller mindre, jag vill ha vår nu. Riktigt trött på snön är jag, Zita tycker iof att det är kul hon gör "hundsnöänglar". I dag var jag tvungen att klippa bort massa päls på hennes ben och tassar för det var så mycket snö som inte gick att ta bort. Det är ju lite tråkigt att hon ska behöva gå omkring med stora snöbollar som sitter fast på benen och tassarna.

Nu ska jag straxt sätta fart med maten det ska bli schnitzel, potatis, brunsås och ärtor.

Terese ska ta en runda med hunden. Carro är på jobbet och Sami slutar förhoppningsvis nu. Han ska till grannen ikväll och fixa lite.






Kommentarer
Postat av: julia

Åh vad skönt! Då håller ja tummarna för att de ska funka för mig med!

Hoppas huvudvärken blir bättre!

Kramar

2009-03-12 @ 11:06:59
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0