Halkbanan är bokad

I dag gick jag till SKHLM med Carro, hon hade skrivit i sin blogg www.qwinnah.blogg.se att vi skulle äta lunch. Men ack vad jag bedrog mig. Hon skulle träffa en kompis.....jaja jag gick upp till morfar i stället. Mamma och pappa var där. Vi satt och försökte prata lite med morfar med blandade resultat. Vi gick ner med morfar till Eken där det serveras kaffe vid ett tiden.

Gick sedan vidare med mor och far i centrum, stötte på Carro och Marica en stund. Fick sedan skjuts hem så jag slapp gå, det är ju bara uppförsbackar på hemvägen.


Jag har ringt och bokat halkbanan nu, det tråkiga var att den första lediga tiden var 20 april så den fick jag ta. Så nu är det bara att vänta & vänta. Jag funderar på att ringa Bromma och kolla om dom har någon tidigare tid, ska tänka på saken tills i morgon.

Nu ska jag ta en promenad med lilla vovven sen är det dags att sätta igång med middagen. Carro är på träning i kväll så hon kommer hem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0