Fredag igen och igen

För mig känns det som det är måndag tisdag och fredag, veckorna går så fort. För ett år sedan vid den här tiden höll jag på att planera Carro´s 18 års dag, Terese konfirmation och min 40 års dag. Nu är det planering av Carro´s 19 års dag och även hennes STUDENT som kommer att gå av stapeln den 29 maj.

Vi ska ha student mottagningen här hemma hos oss, så vi går hoppas på bra väder.

I augusti fyller även min kära man HELA 35 år!!!!! Stora killen....... Min svägerska fyller också 35 år men det är i höst.

Carro åkte iväg till jobbet för en stund sedan, dom ska basta och dricka öl ikväll. I morgon ska hon jobba på Stadshagen där HAMMARBY spelar träningsmatch.

Vad Sami och jag ska hitta på i helgen är inte bestämt ännu. Eventuellt åker vi till Lidingö för att gratulera Linnea som har fyllt år. Det kan även bli en tur till Rosersberg för att gratulera min bror som fyller år nu i mars, vi kan ju inte åkt dit på hans födelsedag för jag har styrelsemöte då.

I dag fick jag bokningsbekräftelsen för halkbanan, så den ska betalas. Det är ju skitjobbigt att behöva vänta tills 20 april innan jag får halka lite....

I kväll ska vi i alla fall kolla på Let´s Dance som vanligt.

Nu blommar snödropparna för fullt nere på framsidan av tomten, knopp i syrenträdet har vi också.
Nu är våren verkligen på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0