Det gick jättebra

Min bilskolelärare kom som sagt hit hem och hämtade mig. Vi åkte mot Farsta men den här gången körde jag via Älvsjö. Sen var det vara för mig att köra efter alla skyltar. Vi tog en sväng förbi vägverket och övade lite parkering och backning.

På hemvägen blev det bla Enskede Gård och vidare hem. Jag fick bestämma vart jag ville sluta någonstans, så jag körde hem.
Resultatet av dagens körning är att jag behöver inte köra mer i bilskolan utan det räcker bra med det jag kör hemma. Sen köra halkbanan 20 april. Jag fick även komma ner till bilskolan och göra teorifrågorna på datan är GRATIS!!!!!!

Efter halkbanan så tyckte han att jag skulle boka skrivningen..............usch och fy.Det börjar kännas verkligt nu.

Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv idag, läste precis på Aftonbladet att det hade varit 81 st olyckor på vägarna i Stockholm i dag och jag var INTE en av dom ändå har jag inget körkort ännu.

Kommentarer
Postat av: Sami

Tjohooo!!

Är bara o boka tid min duktiga fru.. :-)

2009-03-10 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0