Bullbak och presenthandling

Efter frukosten och kaffet i morse började jag med bullbaket. Det var lika bra att göra en dubbel sats så kanske det räcker till min födelsedag också.

Det blev i allafall en himla massa vaniljbullar.

Under tiden bullarna jäste åkte jag och Sami iväg till en affär på Norr Mälarstrand och köpte Carros present. Eftersom den var ganska dyr så får det bli en kombinerad födelsedags & student present.  Ingen idé för mig att tala om nu var det är för jag vet inte om hon har tid och läsa det här från jobbet.
Hon lär bli VÄLDIGT glad skulle jag tro.

Nu sitter vi i soffan och väntar in Melodifestivalen.

Det ska bli riktigt spännande att se vem/vilka som vinner ikväll.

Om en stund ska chipsen fram.

Nu har Carro kommit hem och öppnat sin present. Hon blev jätteglad.
En Nikon systemkamera blev det.



Så nu är det bara till att hålla sig undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0