Vart tog det fina vädret vägen?

Jaha då sitter man här inne och fryser, ute spöregnar det och hela 5 grader är det....... inte kul. Får sms av Terese lite då och då under dagarna/kvällarna som har det sååååå varmt och skönt i Turkiet. I går hade dom tydligen varit på nåt äventyrsbad. Kvällarna tillbringar dom i baren på hotellet och dricker alkoholfria drinkar. Det låter ju inte så himla tråkigt.

I dag fick jag igång moppen så jag kunde åka och handla, Carro har beställt renskavsgryta och hemlagad potatismos så så får det bli.

I morgon ska Carro på 2 stycken student utspring. Det är ju tur att dom är på samma sida av stan och olika tider, det kan ju bli lite stressigt annars.


Hoppas verkligen att Söta Sara får en underbar student i morgon och att solen är framme.

I helgen kanske Sami och jag tar hojen och åker till Norrtälje, det är någon träff  där. Vi får se hur det blir, just nu har jag skapligt ont och då är det inte kul att sitta på hojen och gå omkring så länge. Sen spelar ju vädret en lite roll också.

Nu ska jag börja skala potatis så det blir nåt mos idag.




Kommentarer
Postat av: Sara

Hade en super bra Student :) och regnet höll sig borta å på eftermiddagen tittade även solen fram :D

2009-06-07 @ 19:08:56
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0