SEMESTER!!!!!!!!

Oj oj jag har visst tagit semester från bloggen också tror jag.......

Sami har börjat sin semester nu i allafall. Han är ledig nu i 4 veckor, skönt skönt.


Förra veckan var ju jag på ett rehabmöte inne i stan, det gick riktigt bra.Ska tillbaka dit i augusti igen.


Nu är våran uppbrunna bil borta, den hämtades i tisdags. Då åkte vi även och provkörde våran nya bil.


 http://www.dodge.se/08_journey/index.html



Det kommer att bli en Dodge Journey.......underbar att åka i.

I går var vi på husvisning ett helt ok hus men inte mer än så.

I dag skjutsade vi in Terese till Cityterminalen eftersom hon skulle åka och hälsa på sin kille Daniel i Molkom. Hon kommer hem igen på söndag.

Sami och jag passade på att promenera runt lite i stan i den här värmen.
Väl hemma igen passade vi på att fixa middagen som idag blev rökta hamburgare, så otroligt gott.

På onsdag ska jag förja med min morfar ner till fotvården eftersom mamma och pappa ska till sjukhuset.

Nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas på att det kan bli lite korsdrag här inne.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej kompis!

Tack för mailet...

Precis lagom till semestern....

Snygg bil ni skaffat...

Kram Susanne

2009-07-01 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0