Vi har varit på semester.........

I onsdags förra veckan åkte vi ut till svärmors husvagn på Rullebo i Sköndal. Meningen  var att vi bara skulle ha varit där ett par dagar med det blev en hel vecka. Vi har haft det underbart, så lungt och skönt.

Vi har badat nästan varje kväll i den 30-32 gradiga poolen. På lördagen kom Daniel ner till Terese och det var även poolparty.
Sami och "morbror" Hasse grillade hamburgare, gott gott. Det blev även lite lekar i poolen mest då av vuxna karlar...........Vi fick oss även ett gott skratt när "moster" Bettan hoppade rakt ner i poolen med kläderna på.........

Som sagt så har veckan varit hur mysig som helst med sol, bad, god mat och dricka!
Svärmors husvagn.

Vi funderar faktiskt på att köpa en husvagn igen, vi har varit och kollat på lite olika vagnar. Vi har hittat en som vi verkligen gillar. Det är bara 2 år gammal och kostar "endast" 230.000:-  inte riktigt i våran prisklass. Drömma kostar ju inte något tack och lov.

Vi åkte hem i tisdags eftermiddag, det var skönt men ändå inte. Zita älskar ju att vara där, få bada varje dag och ligga ute hela dagarna.
 Våran gamla vagn.

I går åkte vi och köpte en paviljong till altanen, den har både myggnät och hela sidor. Jättefin är den, jag har gjort så fint med lyktor och värmeljus.

Min bil mår inte så bra just nu, höger framfjäder har gått sönder. Terese har beställt en ny så dom ska byta den på hennes jobb på tisdag.


På lördag morgon åker Terese och Daniel med Stickan till Dalarna, dom ska kolla på Classic carweek.


I dag har Sami och jag varit ute och åkt lite motorcykel, ganska mysigt men såååå varmt. Tog även en sväng förbi mamma och pappa. 

Nu ska jag kolla på en film med min älskade man.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0