Tillbaka till verkligheten

Nu har verkligheten kommit ikapp. Sami har börjat jobba igen så även Terese. Carro befinner sig just nu uppe i Östersund.

I går började Sami jobba igen efter semestern. Terese och Daniel kom hem efter att ha tillbringat helgen i Dalarna på Classic carweek.
Jag och Carro möttes upp i SKHLM, jag passade på att klippa mig. Fint blev det. Besökte även morfar en stund. Han måste ha haft några småproppar till i hjärnan nu pratar han jättedåligt och har tydligen ganska svårt att hålla tätt.

T & D mötte upp oss så jag bjöd "alla" mina barn på lunch.

Carro bestämde sig igår för att åka upp med en kompis till Östersund så hon bor hos sina "kusiner" och åker hem på söndag.

I går plockade Sami isär hela moppen för att kolla vad det är för fel, han putsade och fixade. Han fick den att starta.

I dag på dagen skulle jag åka och handla men då startar inte moppejäveln, jag kickar å kickar men inget händer. När man kickat i 15 minuter får man ju mjölksyra i benen.

Nu har ju T & D min bil på jobbet för dom skulle byta höger framfjäder, nu hoppas jag bara att dom kommer hem snart så jag får utnyttja D som chaufför. Tydligen ska dom ev sova hos Terese pappa inatt så vi får väl se.

Förra veckan köpte vi en paviljong till altanen. Nu sitter vi där under med massor av ljus på kvällarna, så himla mysigt.

Ska försöka fota lite ikväll och lägga upp bilder här. 

Kommentarer
Postat av: Din dotter

Haha. illa, men vad kan de vara för fel på den nu då ? Han plockade ju i sär den helt i går och fick i gång den till och med :O

2009-07-28 @ 14:56:41
URL: http://tessiiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0