Morfar 93 år idag!!!!

I dag har vi varit på 93 års kalas hos min morfar. Tänk att jag har en morfar som är hela 93 år och han har barnbarnsbarn mellan 3-19 år inte illa.

Annars då, det har inte hänt så mycket. Efter kalaset åkte vi och köpte hundmat.
Det går ju åt en hel del av den varan här hemma.

Middagen i dag blev grillad karré med klyftpotatis, sås och sallad. Gott.

Terese har varit på jobbet idag, hon skulle ha en kompis med sig hem som ska sova här inatt.

Carro har varit med en polare på IKEA i dag och handlat, hon handlade även en jättefin karaff till mig. TACK!!!!!

Sami sitter framför tv´n och spelar spel. Han är en aning rastlös och sur på vädret. Han vill ut och åka hoj.
Han kollar alla väder rapporter som går att kolla.

På lördag ska vi åka ut till Rullebo och hjälpa svärmor med flytten av hennes husvagn. Sen hoppas vi att vädret är bra så vi kan tillbringa några dagar där när hon är i Grekland.

Nu ska jag sträcka lite på benen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0