Ingen rolig dag

I går hände det inte så mycket. Det blev inget handlat för min del eftersom min dramaten är trasig och jag fixar inte att bära matkassarna. Sen var det ju bara tunga grejer som skulle handlas. Synd att man inte kunde få hjälp när man själv ställt upp, men men.

Sami kom hem med en jättegod sallad till middag, lax räkor och potatis mm kanongod.

Efter maten och kaffe åkte Sami i väg med en polare som han skulle hjälpa med ett jobb. Jag var här hemma och kollade på tv och tog det lugnt. Vid 23 tiden när jag skulle gå ut med hunden så hittade jag "lilla" spindeln på golvet, hela 7 cm lång fy fan jag som hatar spindlar. Ett tag så kändes det som den skulle hoppa på mig, jag vågade inte ens slå ihjäl den så jag tog hårspray och sprayade på den jag trodde att den dog och hade planerat att ta bort den efter rundan med hunden men då var spindeln borta........

Sami försökte leta efter den när han kom hem men den är spårlöst borta. Jag tycker att det kryper på kroppen.

I kväll ska vi åka och handla för nu ärdet riktigt tomt i kylen.

Nästa vecka fyller min älskade man 35år!  Undrar vad man ska hitta på då............

Nu ska jag ta och vila lite för det ären dag med en jävla värk idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0