Vilken lugn och skön dag

I dag gick Sami till jobbet, underbart. Hur mycket jag än älskar honom så är det jobbigt när han är hemma och är sjuk. Han blir ju väldigt rastlös efter ett tag hemma. Men nu är han frisk.

Jag har ju mina rutiner på dagarna, det är skönt att vara ensam hemma och kunna göra vad man vill när man vill.
Jag gick en långpromenad med hunden mitt på dagen.

Eftersom det inte var några barn som skulle äta middag hemma i dag så hämtade Sami mig efter jobbet så åkte vi till Max och köpte med oss hamburgare hem.

I morgon måste jag gå till Skärholmen och köpa present och blommor till mamma, vi (eller bara jag) ska dit på eftermiddagen/kvällen. Ska försöka hinna med ett besök hos morfar också, har ju inte varit där på ett tag nu.

Eventuellt följer inte Sami med till mamma, han kanske ska på hojmässan i morgon efter jobbet.

Carro är på jobbet just nu, hon kommer väl hem vid 23 tiden.
Terese är hos sin pappa.

Nu ska jag återgå till tv tittandet.


Sussi: Hoppas det gick bra och var fint i dag. Tände ett ljus och tänkte på dig.

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack så hemskt mycket för din omtanke!

Allt gick bra och det var fint i kyrkan!



Kram Susanne

2009-01-23 @ 12:39:09
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0