Vart är min man........

Vaknade av telefonen i morse strax före 9 när mamma ringde. Det är sååå skönt att få sova ut.

Min rygg känns just nu som den har blivit överkörd, min man hittade en muskelknut igår som han masserade bort. Nu känns det som ryggen är ett stort blåmärke.

Mitt på dagen i dag tog jag och hunden en extra lång promenad, vädret i dag har ju varit underbart. Påskliljorna och tulpanerna har kommit upp ca 5 cm redan.

Just nu sitter jag och väntar på min man, han slutar ju 16.30 och klockan är nu 18.20. Hans gps kanske inte funkar.......
nej han har skitmycket att göra på jobbet så han har förmodligen glömt bort tiden, det händer lite då och då.

I kväll börjar 2 nya program som ska bli kul att se, först Arga snickaren och sen Hopkins.

Sami ska åka och hämta Carro efter hennes träning i kväll.
I morgon skulle målaren komma förbi och börja fixa våra nya trasiga fönster, hoppas han blir klar i morgon också.

Den 22 januari ska det vara ett nytt uppföljnings möte ang situationen med morfar. Dom har fått en ny biståndsbedömare, samma "gubbe" som godkände morfar när han fick lägenheten. Bra då slipper vi kärringen B S.

Nu är det bara att hålla tummarna att han ska få flytta till ett gruppboende.

Oj nu kom min försvunna man hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0