Onödigt vetande en söndag kväll...............

Ditt namn? Anette
Födelseår? -68
Hur Lång är du? 1,70
Spelar du något instrument? Blockflöjt när jag var mindre
Dina första tankar när du vaknar?  Redan morgon....
Vart befinner du dig just nu?  Hemma
Biter du på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Har du några husdjur? Hund
Vem är snyggast? Min man naturligtvis
Vem vet mest om dig? Min man och Ulla 
Vad vill du ha just nu? Frisk familj!
Rädd för? Döden....att mista någon nära....
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Inte den blekaste...
McDonalds eller Burgerking?  MAX
Sjunger du?  Hellre än bra
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Gjorde det 15/7-00
Kommer du överens med dina föräldrar?  Ja, det har jag alltid gjort!
Din hårfärg?  Mellanblond
Skor du hade på dig idag?  Gympa skor
Vad sover du i? Trosor/ Naken
Kläder du har på dig? Mjukisbyxor och en skön t-shirt
Favoritårstid? Vår och sommar
Favoritmat och dryck? Thai/Grakisk cola
Hur svarar du i telefonen hemma? Anette
Sov du ensam inatt?  Nepp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost med dottern
Vad var det senaste någon sa till dig? Det bara rinner svett (mannen bastar)
Druckit idag? Mjölk , vatten, kaffe och cola
Vad är det för väder hos dig nu? -13 grader
Godaste glassmaken? Gammaldags vanilj
Dagdrömmer du? Njae
Drömmer du mardrömmar? Det händer...
Favoritklädsel? Mjukisbrallor
Favorit godis? Choklad!!
Hur många kuddar sover du med? 1
Längtar du mest efter just nu?  Värme
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Doftljus
Saknar du någon just nu? Ja, min mormor
Vill du ha barn? Det räcker med dom 2 jag har
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej
Är du blyg? Njae ibland
Tycker du att du har fin dialekt? Hihi...jag pratar nog som dom flesta i Sthlm
Tycker du om fester? Nja, är inte någon party människa. men ibland är det skoj
Har du använt någon hårprodukt idag? Ibland
Vad har du för planer till helgen? Åka till Akvarielagret i Bromma
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18.
En bra film? Mamma Mia
Vem får en kram? Alla som jag tycker om!
Vem får en puss? Hela min familj!!
Sprit, cider, vin eller öl? Cider och öl
Hund, råtta eller katt? Hund!

Kommentarer
Postat av: carro

bra mamma 18 på systemet :D

2009-01-05 @ 14:13:00
URL: http://qwinnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0