Trött och huvudvärk

Nu är det helt klart moppeväder, jag tog premiärturen i dag. Åkte till Terese skola och lämnade kakorna och pengarna från försäljningen.

I går kväll kom grannarna hit på en fika och kollade nya soffan. Jag tror att den blev godkänd. Det ska bli spännade att se hur deras soffa ser ut när den kommer.

Carro har varit hos sin pappas kusin i dag som är kiroprator, hon har så ont i ryggen.

Jag har läst massor med teori i dag ska fortsätta med det om en stund, hunden måste ju ut snart.

Jag har skapligt ont i huvudet i dag och kommer förmodligen ha det i ett par dagar nu.

Målaren som var här i går var jätterädd för hundar, han ringde mig när han var utanför dörren och frågade om hunden var farlig. Våran hund farlig......haha, hon kan ju knappt skälla. När han kom in så blev dom kompisar.

 Hur kan någon så söt vara läskig?


Problemen med morfar fortsätter, personalen slarvar både med maten och hans mediciner. Mamma håller på nu för att få in honom på ett gruppboende, hoppas att det funkar och att det händer snabbt. Mamma behöver lite lugn och ro.

Nu ska hunden få gå ut en stund. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha det lät ju lite mysko, att prova en hundsalva! :) Men det borde ju funka skitbra med tanke på att det är tänkt för deras trampdynor!



Kram kram

2009-01-14 @ 12:27:25
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0