Snön kom igen.......

I morse när jag vaknade hade det kommit massor med snö igen, inte kul. Nu tycker jag att det räcker jag vill ha sommar, jag kan ju börja med våren.

I går gjorde jag inte så mycket mer än tvättade lite sängkläder.
Terese var på träning på kvällen. Carro var på Flottsbro och åkte snowboard, sen hade hon träning.

Sami passade på att ta sin onsdags bastu och öl.

I kväll ska jag försöka få min älskade man att åka med mig till Ica Maxi för lite storhandling, jag har skrivit en lista på allt som behöver köpas och det är en hel del. Vi har inte storhandlat på jättelänge. Just nu håller jag på och tömmer frysen så jag måste handla NU.

Pappa fick i allafall sin cellgiftbehandling igår.

Morfar har fått sin rullstol så nu kan vi ta ut honom lite mer spontant. Innan har vi fått boka en lånestol.

Snart ska Carro i väg och jobba igen, imorgon jobbar hon hästpass 8-22.30, hon tjänar ju pengar det är ju huvudsaken.

Carro talade precis om för mig att idag är det exakt 4 månader kvar till hennes student. Usch och fy va tiden går fort.

Nu ska jag kolla på One tree hill.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, men visst växer det! :) Men för långsamt ändå! :)



Jag längtar oxå till våren! Blir så trött på mörkret och kylan. Tänk i sommar när man kan sola och bada.. Såg att din pappa var på kur, igår, hur mår han?



Min sambo jobbar ett lika långt hästpass! Fy, men jag kommer ihåg när jag jobbade på ett demensboende, då var det inte helt ovanligt att man jobbade 12 timmars pass. Idag fattar jag inte att jag orkade! Hoppas att storhandlingen går/gick bra! :)



KRAM

2009-01-29 @ 19:02:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Ylva

Snö är ju jättekul!!!

Ut och kasta snöboll med Zita!

2009-01-29 @ 19:58:45
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0