Snö snö snö

I dag var det sovmorgon igen eftersom Sami var ledig från jobbet. Vissa av oss (Terese) sov till 12.30. Nu blir det ändring på det. Skolan börjar för henne på torsdag men hon ska jobba i morgon så det blir tidig uppstigning.

Vi har inte gjort så mycket i dag mer än att vi åkte och handlade mat. Efter det har vi bara tagit det lugnt i soffan med en varsin dator i knät.

Sami är riktigt förkyld och hostig.

Nu på eftermiddagen har det snöat här ordentligt och det kommer mer snö hela tiden. Visst det är mysigt med snö men när det inte va nåt under julen så behöver det inte komma nu. Jag vill ha vår och sommar.

I morgon ska pappa till SÖS igen för cellgifter, jag får se om jag tar en promenad till morfar. Mamma och pappa åker ju inte dit men morfars systersom med fru skulle dit. Vi får se imorgon vad jag bestämmer mig för.

Den rena tvätthögen har vuxit igen så den behövs sorteras.

Nu ska jag gå en runda med hunden ute i snön, det är ju tur att det är nån som älskar snön.

 så här ser tassarna ut efter en promenad i snön.




Kommentarer
Postat av: Ylva

Ni verkar ha fått mer snö än vad vi har fått. Synd att det inte kom under jullovet.



Kram Y

2009-01-07 @ 09:03:56
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0