Slapp dag i dag

I dag har  jag inte gjort så överdrivet mycket, riktigt skönt faktiskt.

På förmiddagen i dag kom det en fönsterkille hit och kollade på klämskadorna på altandörren, han putsade lite sen snackade han om en liten kompensation eftersom det inte går att göra så mycket åt det.

Carro tog sin andra spruta i dag som hon måste ha för att jobba med avlopp mm. Hoppas hon slipper må så dåligt den här gången, hon mådde piss efter första sprutan. Nu är hon i allafall på jobbet.

Terese har kommit hem från skolan och sitter just nu vid sin dator. Jag la in en stor hör med ren tvätt som jag hoppas på att hon lägger in i sina garderober.

Tvättmaskinen går för fullt just nu, det märks att det bor 2 tonårstjejer här, undrar om jag var lika dan. Tror inte det.............

Snart är det dags att börja med middagen. 

Nu ska Terese och jag vara lite sociala här i vardagsrummet med våra datorer i knät.

Förresten så färgade jag håret idag. 

Kommentarer
Postat av: susanne

hej!

Nej vi var inte likadana för vi hade inte lika mycket kläder som ungarna har idag...

Kram Susanne

2009-01-27 @ 22:54:12
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0