Redan onsdag

Oj vad veckan sprang i väg fort. Sami är hemma i dag också, han går förmodligen (för hoppningsvis) i morgon. Nu mår han ju mycket bättre.

Carro är ledig i dag så det är nästan fullt hus. Terese är i allafall i skolan, hon ringde för en stund sedan. Nu är hon genomförkyld hon hade tydligen ingen röst i morse.

Det är lite konstigt, dom säger ju att vi som har fibromyalgi har sämre imunförsvar än "friska", men jag har ju klarat mig från förkylningar nu i 4 år. Flera gånger har det kännts som det är en förkylning på gång med feberkännsla och lite nysningar men sen händer det inget mer. Det ska bli spännande att se om jag klarar mig den här gången då.

Pappa får inga cellgifter i dag för proverna var inte bra. Mamma är just nu genomförkyld, nu håller vi bara tummarna för att pappa ska klara sig.

Om en stund ska vi åka i väg och hämta biljetter till MC mässan. Sami lär ju knalla omkring hela helgen och kolla på hojar. Jag  orkar inte gå omkring så länge för då får jag så ont, så jag hoppar över och låter mannen gå och driva där själv i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0