Övningskörnings lördag

I går kväll kollade vi på Let´s Dance, herregud vad duktiga vissa är. Det måste vara den starkaste omgången i år. Samuelsson, Bagge och Alling är ju i en klass för sig. Det skulle vara kul att kunna dansa på det sättet, jag har ju gått på bugg och foxtrott kurser och dansade lite innan tjejerna föddes. När jag var runt 7-8 år gick jag även på gammeldans kurs, fast det var ingen höjdare i den åldern. Mina tjejkompisar som gick med mig slutade när man var tvungen att hålla reda på höger och vänster.

I morse var det uppstigning 10.30, efter frukost och kaffe så var det dags för lite övningskörning. Först åkte vi till en parkering så jag fick sladda lite, det är ju skitkul, ska nog ställa upp i nästa Dakar...........eller inte.

Efter sladdandet styrde jag kosan mot Sigtuna. Vi hade fortfarande en julklapp här som var till svärmor. Resan dit gick jättebra förutom att min bil kör lite för fort ibland, inte bra.
Hos svärmor fikade vi och snackade lite skit innan det var dags att bege sig söderut igen. Hemresan gick lika bra den, jag har ju varit lite anti mot motorvägen men nu har det gått över. Landsväg är ju i och för sig roligare att köra men men nu är det ju som det är.

Terese har jobbar sina timmar på Vårbergs sjukhem och Carro har gjort sitt på Flottsbro.

Middagen är avklarad, nu ska vi kolla på Wild Kids sen finalen i Körslaget.



Min älskade pärla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0