Ny soffa

I morse ringde jag och kollade om soffan fanns kvar och vet ni det fanns den. Sami åkte och hyrde ett släp medans Carro och jag började bära/släpa ner fåtöljerna. När Sami kom tillbaka fick han hjälpa oss att ta ner soffan.

Vi åkte till sopstationen i Östberga och kastade skiten. Sen bar det äntligen av till Jordbro. Betalade soffan och soffbordet, lastade in i släpet och åkte hem.




Jag hittade ingen bild där soffan är mörkgrå som den vi har nu. Ska försöka ladda över bilder från min mobil.

Vi har monterat klart allt nu och det är så fint. Otroligt skön är den och sitta i.

Nu har vi ätit middag och provar soffan från alla möjliga vinklar.

I morgon ska Carro jobba på Flottsbro och Terese skulle visst jobba någon stans hon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0