Måndagen är snart slut

I går åkte Sami och jag till hans syster på Lidingö. Dom ville ha hjälp att resa upp 3 stora garderober som dom hade köpt. Det blev så att Sami fick montera dom också för Jimmy lyckades få ryggskott precis innan vi kom. Stackarn man såg hur ont han hade.
Allt gick i allafall bra, jättesnyggt blev det. Vi blev även bjudna på en väldigt god kyckliggryta.

På förmiddagen i dag ringde Carro och ville ha sällskap i Skärholmen, hon hade bara en lektion i skolan så vid 11 tiden möttes vi. Jag köpte en tunikaklänning och en mysig kofta på Gina Tricot.

Carro var gullig och bjöd på lunch. Vi gick några vändor till innan vi gick in på Kvantum för middags handlingen.

Vi mötte mamma och pappa som skulle på möte med den nya biståndsbedömmaren, jag passade på att gå upp till morfar under tiden. Carro åkte till Jonas.

Morfar försökte berätta något ett bra tag sen satt han och skällde och pekade med hela handen. Tack och lov kom mamma och pappa då, det var nästan så man blev rädd. Det måste ju vara frustrerade och  inte få fram det man vill säga.

Pappa var snäll och skjutsade ner mig till OKQ8 så jag kunde hämta mitt paket från Ellos som kommit och sen fick jag åka bil hem.

Nu har jag ätit middag och fikat, nu väntar jag bara på att min älskade man ska komma hem.

Terese är på träning och kommer hem efter dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0