Målaren kommer snart.......

Jippi, jippi nu är det moppeväder igen. Jag hoppas ju i och för sig för Carro´s skull att snön ligger kvar på Flottsbro så hon får jobba. Jag blev så glad när jag vaknade i morse och såg att snön var borta från gården.
Nu återstår bara ett problem, det är om min lilla pärla på 2 hjul vill starta. Men med lite kärlek kommer den säkert igång.

Promenerat med hunden i stormen har jag gjort idag, sen har jag varit duktig och läst en hel del körkortsteori.

Terese har innebandy träning i kväll och Carro har gympaträning.

Just nu sitter jag och väntar på att målaren ska komma och KOLLA på våra fönster. Det återstår att se när det blir fixat.

Mamma är jätte irriterad på hemmet där morfar bor, personalen skiter tydligen i att ge honom mat. Han betalar full taxa och dom ska ju städa också men det är ju tur att morfar har blivit lite koko, för hade han varit frisk skulle han bli galen av att se hur det ser ut. I morse när jag pratade med mamma försökte hon få tag i hemmet på telefon så just nu vet jag inte hur det gick.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Dillne ligger ju inte i Småland? :-)

Det blir lite långt med en dagsutflykt till Vimmerby...

2009-01-12 @ 20:03:18
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0