Lång sovmorgon

I morse sov vi riktigt länge, vaknade klockan 11. Det behövdes tydligen annars hade vi nog vaknat tidigare.

Sami och jag åkte i väg till Bromma ocg Akvarielagret. Vi hittade massor med fina och även dyra akvarium. Fiskarna som dom har där finns ju också i varierande prisklasser. Men oj vilka fiskar otroligt fina.

På vägen hem ringde tjejerna och ville bli hämtade från Flottsbro. Sami släppte av mig hemma och åkte till tjejerna. Dom åkte och handlade middag på hemvägen.

Carro gjorde en jättegod efterrätt i dag. Det var frysta hallon som hon rev vit choklad över och satte in i ugnen ett tag när chokladen hade smält så öste hon upp det i skålar tillsammans med vaniljglass och kolasås. Riktigt riktigt gott. Hoppas hon gör det ofta.

Sen några timmar tillbaka sitter Sami, Carro och jag i soffan med våra datorer i knät och är väldigt sociala. Vi kollar just på med ett öga på Trollkarlens hemligheter på kanal 5.

Jag har lite ont i huvudet idag och jä.ligt ont av fibron just nu.

I morgon kommer förmodligen målaren hit som ska fixa skadorna på våra NYA fönster. Hoppas att det blir klart sen så vi kan få våran ersättning och slipper ha något mer med Mockfjärd att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0