Grattis mamma!!!!

I dag är det min mammas födelsedag!!!  Grattis älskade lilla mamma!

I dag har även min älskade dotter Carro och hennes Jonas varit tillsammans i 6 månader!!! Grattis till er!

Nu har vi fått snö igen, det gillar jag inte. Nu vill jag ha vår och sommar.

Om en stund ska jag gå till Skärholmen och köpa present och blommor till lilla mamma. Jag ska även lämna in min förlovnings och vigselring till guldsmeden, dom måste slås ut. Mina fingrar har blivit som prinskorvar, jag har inte haft mina ringar på mig på snart 2 år. Jag saknar dom lite, så nu ska jag ta tummen ur......... för att fixa det här.

När Sami kommer hem från jobbet i dag åker vi till mamma, där blir det paj och sallad, mmm va gott.

I morgon ska han gå på hojmässan.

Nej nu ska jag snart ta en runda med hunden innan jag ger mig av.

Hoppas alla får en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis Eva!!

2009-01-23 @ 19:57:49
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0