Ny vecka och mår bättre

Snöar gör det i dag och har gjort sedan jag klev upp i morse. Våran "skott/sand" vecka är över för den här vintern i alla fall.

I dag mår jag betydligt bättre än jag gjorde i går. Har fortfarande en ganska jobbig hosta.
Carro kom hem i morse och gick direkt och la sig, hon sover fortfarande. Terese är i skolan.

Vi ska försöka köra lite den här veckan nån kväll. Jag har ju min första lektion nästa vecka.

Jag måste försöka ta mig till Skärholmen nån dag den här veckan, jag ska köpa ett par bruna tights som jag ska ha till min nya klänning/tunika

Vi ska ju på middag hos grannarna på lördag så det kan ju vara kul att sätta på sig nåt nytt.
I slutet på mars ska vi även på en 30 års fest på Mosebacke, det ska bli riktigt kul.

Nu kom tröttmössan upp så jag ska prata lite med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0