Nu är det kväll.........

I dag har ju min älskade man varit hemma från jobbet och tagit det lugnt. Han stressar lite för mycket på jobbet och det är inte bra för hans mage.

Vi åkte iväg på dagen i dag och handlade, precis när jag köpt en present till grannen så skickade hon ett sms om att middagen i morgon är inställd pga sjukdom. Tråkigt men hoppas att hon kryar på sig riktigt snabbt.

Carro är just nu på jobbet, Sami ska hämta henne senare ikväll. Hon ska på kurs i helgen.

Vi ska nog ut och köra lite någon gång under helgen. Jag har ju min första lektion nästa vecka.

Min man sitter just nu och chattar med andra tjejer.................inte bra.

Om en stund ska vi kolla på Let´s Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0