Möte på jobbet

I går hände det inte mycket här hemma. Carro kom hem och vände på 3 1/2 minut ungefär. Hon jobbar och jobbar, det blir ju kul för henne när lönen kommer.

I dag klockan 14 ska jag på möte på mitt jobb med Försäkringskassan, det ska bli spännande och se hur det går.
Just nu har jag så fruktansvärt ont så det strålar ner i benen.

Terese ska följa med som moraliskt stöd.

Nu börjar ju all snö tina bort så det är inte roligt när man har varit ute med hunden. Hela hallen är full med grus som fastnar i hennes päls.

Nu ska jag försöka få min lilla dotter att gå ut med hunden så vi kan börja gå i väg snart.

Sitter även och väntar på sms från en vän som förhoppningsvis är inne på förlossningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0