Lördag eftermiddag

Jag vaknade till vid 8 tiden i morse av att Carro var uppe, efter ett tag somnade jag tydligen om igen. Nästa gång jag vaknade var kvart i 10 av att Sami var på väg ut med hunden. Det var länge sedan han gick upp före mig. Vi satt ett tag i köket och åt frukost.

Vi kollade lite på skidorna som var på tv.

Vid 13 tiden gav vi oss ut och övningskörde, började med ett stopp på Statoil för min bil behövde lite bensin. Vidare åkte vi till Åsen, Kransen, Aspudden, Gröndal, Hökmossen, vi körde väl i ca 2 timmar. Ja, lite fickparkering blev det också.

När vi kom hem tog vi en liten promenad med hunden. Nu sitter vi och kollar på Gordon´s Kitchen Nightmare, ibland är det nog tur att man inte vet hur det ser ut i köken på restaurangerna man äter på.

Snart ska jag börja med våran mat, idag blir det fläskfilé med äppel/pepparrots sås och ris.

I kväll ska vi kolla på 3:d deltävlingen i Melodifestivalen och Wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0