Inte bra alls....

I dag var jag på promenad med grannen igen, alltid lika trevligt. Annars har jag fördrivit tiden med att läsa teori, inte mycket kvar nu.

I dag var pappa på läkarbesök på sjukhuset. Det var inte så bra, hans prover var lite låga och psa´t hade gått upp. Nu kommer han inte få några mer cellgifter eftersom psa´t går upp hela tiden. Han har ju fått behandling varannan vecka i 1 helt år nu. Eventuellt ska han vara med i nån ny studie på Radiumhemmet, om någon vecka ska han göra en ny MR röntgen. Mamma berättade massor men det blev så rörigt i huvudet efter all information.

Skit är det i allafall.

Terese slutade tidigare idag för dom hade ingen slöjd, i morgon ska hon besöka det gymnasiumet hon har sökt.

Carro lyser med sin frånvaro,hon skulle visst komma hem i kväll, det sa hon i allafall tidigare i dag när vi pratade.

Jag fick även ett samtal från jobbet i dag om att jag ska dit på möte tillsammans med en representant från FK, jippi.....
eller inte.
Jag har ju inte varit på personalavd sen innan ombyggnaden, måste ringa och kolla koden och vart jag ska gå.

Jaja nu ska jag kolla klart på Navy CIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0