Insnöad..............

Jösses vad snö det har kommit!!!!!!  Det känns som vi är helt insnöade här.

I går började vi dagen med att kolla lite på skidorna på tv. Efter en snöig promenad med "lilla" hunden så bestämde vi att jag skulle ut och övningsköra.

Vi körde lite i Skärholmen, Sätra, Bredäng, Mälarhöjden, Axelsberg (tur att du höll dig inne Susanne) och Vårberg. Vi körde hem till mamma och pappa och hälsade på dom en stund. På vägen hem sen så åkte vi till grillen och köpte med oss en varsin pizza som blev våran middag.

Vi har ju en skaplig backe som avslutas med en tvär vänster sväng på vägen upp till vårat garage, på vägen upp var det en bil som gled bakåt/ner i backen så det var ju bara till att stanna. Efter ett par försök att komma upp för min del så tog Sami över men det gick inte så bra för honom heller. Min bil har nu fått tillbringa natten utomhus på parkeringen, stackars min pärla.

Hoppas att plogbilen kommer och plogar i dag så min bil kommer in i värmen igen.

Själva körningen gick riktigt bra i all snö. Det är roligt att sladda lite. Längtar efter att få köra halkbana. I morgon är det ju dags för första körlektionen i bilskolan.

I dag då vad händer här då...... jag vet inte riktigt ska kanske ta en sväng till Skärholmen måste ju handla lite.Kanske även tar en sväng förbi morfar.
Terese är hemma nu, Carro och Sami är på sina jobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt med SNÖ....

Du måste skicka ett kort på dig som jag

kan sätta in på min hemsida. Dom korten

jag har är fel format, måste vara jpf eller

om det heter jpg format..

Kram Susanne

2009-02-23 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0