I dag har jag kört .....

I dag har det blivit mycket bilkörande för min del. Jag började med att köra till Västberga för vi skulle besöka www.handelsboden.com . Sami köpte nya hojstövlar, det behövdes verkligen. Hans gamla var runt 15 år så nu har han bra skydd på fötterna.



Vidare körde jag till Adidas outlet butiken i Hammarby Sjöstad via Hornsgatan/Ringvägen. Här fick jag även passa på att fickparkera. Både min bil och bilen som stod framför är fortfarande hela.  Vi köpte ett varsitt par gympaskor.

Hemvägen gick genom Söderledstunneln. Jag är ganska imponerad av mig själv eftersom jag kört på dom ställen som jag fasat för hela tiden.

Vi åkte hem till mamma och pappa för Sami skulle hjälpa till med deras dator som hade fått virus. Vi fikade där och fick världens godaste kaka, mamma hade gjort en tiramisu??kaka.

Nu sitter vi här i soffan som vanligt med våra datorer i knät och väntar på att Beck ska börja.

  Snart är det vår............

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0