Hockey och melodifestival

Mitt på dagen i dag åkte vi runt och kollade på diskmaskiner. Till slut hamnade vi på www.stima.se  och köpte en rostfri maskin.


Nu har Sami plockat bort den gamla och kopplat in den nya, så nu diskar den för fullt. Nu när vi sitter i vardagsrummet så hörs det inte ens att den är igång.

Straxt ska jag börja med maten. 

Vi sitter för tillfället och kollar på hockey, senare i kväll är det melodifestivalen som gäller.

I morgon kanske jag ska köra till Lidingö, Sami´s syster fyller år på måndag. 

Nu har jag äntligen laddat över bilder från min mobil, så här kommer fotot på nya soffan och bordet!



Vad var det som hände med Melodifestivalen.............


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken fin soffa!! Den ser ju jätteskönt ut.



Kram Y

2009-02-08 @ 07:48:53
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0