Äntligen fredag

I går kom min man hem redan vid 14 tiden. Han mådde inte så bra, han la sig på soffan och sov. Där tillbringade han resten av dagen/kvällen.

I dag mår han mycket bättre men han är hemma ändå.
Carro klev tydligen upp straxt efter 5 i morse hon skulle ta bussen 05.40, stackars liten.

Jag ska försöka få med mig min man till Kurvan om en stund, jag måste köpa ett par tights tils i morgon.

I dag skulle mamma och pappa fälja med morfar till logopeden.

I kväll ska vi kolla på Let´s Dance.
Nu har jag inte mycket kvar att läsa i min teoribok, nästa vecka har jag ju den första körlektionen i bilskolan. Det ska bli riktigt kul. Hoppas bara att Bernt (läraren) fortfarande är lika snäll som han var för 12 år sedan.

Nu ska vi kolla lite på Anja när hon ska försöka ta sig ner för backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0