Äntligen börjar Beck igen

I morse vaknade jag klockan 10.45 av att Terese gick ut men hunden. Efter frukost och fika var det dags för övningskörning igen. Vi skjutsade Terese hem till hennes farmor. Sen åkte vi vidare genom Solberga, Älvsjö, Huddinge, Solgård och vidare till Tullinge där vi hämtade Carro efter hennes träning.

Precis när vi kommit hem till garaget fick jag ett sms från Terese som undrade om vi fortfarande körde, hon ville bli hämtad nu så det var bara till att släppa av Carro och köra till Hägerstensåsen.

Den här helgen har det blivit en hel del mil bakom ratten för min del.

Dom senaste timmarna har alla vi fyra suttit i våran stora soffa med en varsin laptop i knät, det ser helt sjukt ut.

Nu sitter vi bara och väntar på att klockan ska bli 21.00 så vi kan kolla på Beck.

Vad som händer nu i veckan vet jag inte ännu, kanske ringer jag till bilskolan och bokar en lektion eller två. Jag måste bara bestämma mig för vilken bilskola jag ska välja, just nu står det mellan två. På den ena känner jag ägaren och den andra var där vi gick på handledar utbildningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0