Alla hjärtans dag.........och sjuk

I går var det ingen rolig dag alls, jag hade 38.9 i feber. Ont i kroppen har jag ju hela tiden pga fibron och med feber och hosta så var det ingen höjdare. Lika samma är det i dag, har inte kollat febern men fryser och svettas som en gris. Hostan är inte och leka med. För att få gnälla lite till så har jag även ont i öronen.

Fick i alla fall ett trevligt sms tidigare i dag av grannen där vi blev bjudna på middag nästa helg, det ska bli jättekul. Verkligen nåt att se fram emot.

Carro är på kurs i helgen genom gympan. Terese har jobbat i dag och nu har hon en kompis här, dom har inte bestämt ännu vart dom ska sova. I morgon klockan 8 ska dom vara i Huddinge och kolla på när Terese´s lag har innebandy match.

Nu är det ett par timmar kvar till melodifestivalens andra deltävling börjar, ska bli spännande att se hur röstningen går i kväll. Förra helgen vart det lite konstigt tycker jag.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund för nu snurrar det i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej...ve tinte riktigt vad jag ska säga...ser att du är/varit sjuk.Krya på dej!



HOPPAS ATT ALLT ÄR OKEJ MED DIG!

KRAM/C

2009-02-17 @ 18:05:48
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0