Stesolid.......

I dag var det då dags för min magnetkamera röntgen. Eftersom jag har panikångest så fick jag först en spruta stesolid innan det var dags för tunneln. Jag fick lyssna på radio i lurarna tyvärr lite låg volym då maskinen dundrade som sjutton.
Det gick bra i allafall.
Carro var jättesnäll och satt i väntrummet och väntade på mig. Tack snälla!


Under tiden Carro satt i väntrummet så ringde hennes läkare för han hade redan fått hennes svar från röntgen igår. Vi gick upp till honom och fick då reda på att hon har ett medialt diskbråck...... läkaren skulle kalla henne igen sen skulle det skickas en remiss till en ortoped.

Vi gick sedan till Subway och käkade lite, det blev även en liten runda inne i SKHLM innan vi gick hem.

Vid 13.30 tiden var det bara för mig att promenera tillbaka till SKHLM för Terese hade bokat en tid för linsprovning. Det gick inte så bra den här gången heller. Både hon och jag tror att det är lite stressande när optikern står bredvid och kommenterar hela tiden. Vi gör ett nytt försök efter jul.

Just nu sitter Sami, Terese och jag med våra datorer i soffan samtidigt som vi slötittar på tv.
Jag har så jävla ont och är sååååå trött.

Kommentarer
Postat av: camilla

Mysigt med döttrar som kan stötta och gå på stan med mamma ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0