Ny vecka igen.....

Jaha då var den här helgen över. I går bytte Sami till vinterdäck på min bil.
Jag passade på att köra lite när vi ändå hade bilen ute. Det blev en tur till Coop i Fittja där vi handlade middag samtidigt.

Vid 18 tiden kom det hit ett par som köpte Terese slalomskidor. Det är ju jättekul att sälja grejer på blocket.

Vi passade även på att kolla på Flickan som lekte med elden nu vill man ju se nästa film på en gång. Den var verkligen bra.

Om en liten stund ska jag åka till Terese skola,det är dags för det första utvecklingssamtalet för hennes del nu på gymnasiet. 

Carro har varit hos sin kiropraktor i dag och passade på att handla lite julklappar innan hon kommer hem.

Nu ska jag göra mig och moppen klara för avfärd. 

Kolla på klippet!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=faX0XBo4AsU



Nu har jag kommit hem från utvecklingssamtalet. Terese lärare hade bara positiva saker att säga om henne. Han var jätte glad över att ha henne som elev.
Det var riktigt kul att vara på utv.samtal den här gången.  Nu är det bara hoppas att det fortsätter lika bra resten av gymnasiet.

På torsdag ska alla praktikhandledare komma till skolan och äta lunch, så med andra ord kommer Stickan dit. Även alla 4 som Terese hade sin senaste praktik hos.

Nu har vi tjejer här hemma ätit middag och jag har fikat. Sami skulle bli väldigt sen trodde han.

I morgon ska jag nog försöka ta mig till Kurvan eller SKHLM för att köpa klart julklapparna. Jag måste även ta en sväng till Solberga för att köpa min mans julklapp.

Nu ska jag värma min vetekudde och invänta Ullared.

Kommentarer
Postat av: camilla

Är nyfiken på den där filmen ;-) flockan som lekte med elden.

Roligt att få höra så positivt om sin dotter =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0