Julklappar......

I dag tog jag moppen till Solberga för att köpa julklappen till min älskade man. Kan ju inte skriva här vad det är, men han kommer bli glad & nöjd. Jag har upplevt det redan och det var underbart så mycket kan jag säga.

Passade även på att köpa julklappar till Carro och den kan jag ju inte heller avslöja, men hon har önskat sig det i allafall.

På vägen hem hittade jag Terese i korsningen vig busstorget i SKHLM, hon och en klasskompis stog och räknade bilar som blinkade när dom svängde.

När jag hade handlat och återigen var hemma satte Carro igång att göra ischoklad igen. Det ska bli gott till fikat ikväll.

Sami jobbade över igår igen till 22.00 och idag ska han äta julmiddag ute med jobbet. Vi som håller oss på hemmaplan lyxar till det med Ravioli till Terese´s stora glädje.

Jag passade på att köpa en sån där grej som man masserar huvudet med idag, helt underbart var det. Ska be Terese massera mig lite ikväll.

Butiken Hälsa för alla hade ett erbjudande att man kunde köpa 2st för ett billigare pris, så det blev 2 st. En till mig och en i julklapp till min svägerska.

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ischoklad MUMS =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0